torstai 2. helmikuuta 2012

Kaikista takaiskuista huolimatta nyt on kamera taas kourassa ja pääsee takaisin kuvaamaan
Tässä olis yks kuva minkä oon ottanut tässä kameran huollon jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti