maanantai 21. marraskuuta 2011

Lick the rainbow





 tuli kerrankin kuvailtua oikee urakalla ja tässä illalle muzaa http://www.youtube.com/watch?v=ZzQAiauOQRo

perjantai 18. marraskuuta 2011

drummin

Tuli soiteltuu pitkästä aikaa broidin kanssa rumpuja, taito itseltäni ainakin suhtkoht hyvin unohtunut!
Jos sitä viellä pääsis vähän rullaamaan luvian miniramppii   http://www.youtube.com/watch?v=8eV8OA828xY&feature=related siitä fiilistä päälle

sunnuntai 23. lokakuuta 2011


Loppusyksyn vikoja skedeemisiä ja jotain kuvailua himan nurkilta

perjantai 14. lokakuuta 2011

tiistai 11. lokakuuta 2011








Eli siis tässä olis pari mun ottamaa kuvaa noin reilu vuoden sisältä!
Alan lisäilee tänne blogiin jonkun verran mun ottamii kuvii kaikessa rauhassa tuskin hirveetä vauhtii tänne mitää tulee jos tätä kukaa ikin lukekaan:)