maanantai 21. marraskuuta 2011
Lick the rainbow
tuli kerrankin kuvailtua oikee urakalla ja tässä illalle muzaa http://www.youtube.com/watch?v=ZzQAiauOQRo
perjantai 18. marraskuuta 2011
drummin
Tuli soiteltuu pitkästä aikaa broidin kanssa rumpuja, taito itseltäni ainakin suhtkoht hyvin unohtunut!
Jos sitä viellä pääsis vähän rullaamaan luvian miniramppii http://www.youtube.com/watch?v=8eV8OA828xY&feature=related siitä fiilistä päälle
Jos sitä viellä pääsis vähän rullaamaan luvian miniramppii http://www.youtube.com/watch?v=8eV8OA828xY&feature=related siitä fiilistä päälle
maanantai 7. marraskuuta 2011
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







