maanantai 21. marraskuuta 2011

Lick the rainbow





 tuli kerrankin kuvailtua oikee urakalla ja tässä illalle muzaa http://www.youtube.com/watch?v=ZzQAiauOQRo

perjantai 18. marraskuuta 2011

drummin

Tuli soiteltuu pitkästä aikaa broidin kanssa rumpuja, taito itseltäni ainakin suhtkoht hyvin unohtunut!
Jos sitä viellä pääsis vähän rullaamaan luvian miniramppii   http://www.youtube.com/watch?v=8eV8OA828xY&feature=related siitä fiilistä päälle