sunnuntai 23. lokakuuta 2011


Loppusyksyn vikoja skedeemisiä ja jotain kuvailua himan nurkilta

perjantai 14. lokakuuta 2011

tiistai 11. lokakuuta 2011








Eli siis tässä olis pari mun ottamaa kuvaa noin reilu vuoden sisältä!
Alan lisäilee tänne blogiin jonkun verran mun ottamii kuvii kaikessa rauhassa tuskin hirveetä vauhtii tänne mitää tulee jos tätä kukaa ikin lukekaan:)