Tosiaan nämä kuvat nappasin mun kännykällä joten laatu ei ole niin hyvä
tiistai 11. lokakuuta 2011
Eli siis tässä olis pari mun ottamaa kuvaa noin reilu vuoden sisältä! Alan lisäilee tänne blogiin jonkun verran mun ottamii kuvii kaikessa rauhassa tuskin hirveetä vauhtii tänne mitää tulee jos tätä kukaa ikin lukekaan:)