maanantai 13. helmikuuta 2012




Kuunnelkaa hyvää musiikkia! http://www.myspace.com/ossilehtonen/music/songs?filter=POPULAR

torstai 2. helmikuuta 2012

Kaikista takaiskuista huolimatta nyt on kamera taas kourassa ja pääsee takaisin kuvaamaan
Tässä olis yks kuva minkä oon ottanut tässä kameran huollon jälkeen.