Kuunnelkaa hyvää musiikkia! http://www.myspace.com/ossilehtonen/music/songs?filter=POPULAR
torstai 2. helmikuuta 2012
Kaikista takaiskuista huolimatta nyt on kamera taas kourassa ja pääsee takaisin kuvaamaan
Tässä olis yks kuva minkä oon ottanut tässä kameran huollon jälkeen.