Story State Of Mind
maanantai 2. tammikuuta 2012
Jag Kommer
Eipä o tullu hetkeen tänne kirjoteltuu mut nyt laitan jotain kuvii taas tänne! tuli tossa mammalta ja pappalta jouluna uus objektiivi lahjaksi samyang fisheye 8mm! super stoked
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)