perjantai 20. huhtikuuta 2012

keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

maanantai 13. helmikuuta 2012




Kuunnelkaa hyvää musiikkia! http://www.myspace.com/ossilehtonen/music/songs?filter=POPULAR

torstai 2. helmikuuta 2012

Kaikista takaiskuista huolimatta nyt on kamera taas kourassa ja pääsee takaisin kuvaamaan
Tässä olis yks kuva minkä oon ottanut tässä kameran huollon jälkeen.

maanantai 2. tammikuuta 2012

Jag Kommer



Eipä o tullu hetkeen tänne kirjoteltuu mut nyt laitan jotain kuvii taas tänne! tuli tossa mammalta ja pappalta jouluna uus objektiivi lahjaksi samyang fisheye 8mm! super stoked