Story State Of Mind
maanantai 2. tammikuuta 2012
Jag Kommer
Eipä o tullu hetkeen tänne kirjoteltuu mut nyt laitan jotain kuvii taas tänne! tuli tossa mammalta ja pappalta jouluna uus objektiivi lahjaksi samyang fisheye 8mm! super stoked
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti