maanantai 2. tammikuuta 2012

Jag Kommer



Eipä o tullu hetkeen tänne kirjoteltuu mut nyt laitan jotain kuvii taas tänne! tuli tossa mammalta ja pappalta jouluna uus objektiivi lahjaksi samyang fisheye 8mm! super stoked

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti