perjantai 18. marraskuuta 2011

drummin

Tuli soiteltuu pitkästä aikaa broidin kanssa rumpuja, taito itseltäni ainakin suhtkoht hyvin unohtunut!
Jos sitä viellä pääsis vähän rullaamaan luvian miniramppii   http://www.youtube.com/watch?v=8eV8OA828xY&feature=related siitä fiilistä päälle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti