Story State Of Mind
perjantai 18. marraskuuta 2011
drummin
Tuli soiteltuu pitkästä aikaa broidin kanssa rumpuja, taito itseltäni ainakin suhtkoht hyvin unohtunut!
Jos sitä viellä pääsis vähän rullaamaan luvian miniramppii http://www.youtube.com/watch?v=8eV8OA828xY&feature=related siitä fiilistä päälle
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti